Kjære søndag

Forrige helg var jeg i utdrikningslag til ei venninne; utrolig hyggelig og gøy – vi kjørte gokart! Denne uka har hovedsaklig blitt brukt til oppussing, så har bare lest en halv bok. Selv om boka (spesielt i starten) gjorde meg forvirra med mange forskjellige navn, har jeg kommet inn i den.

Nothing lasts forever. He knows this better than any. Elevated from the ranks of mortals by the Talismans; transformed by the infinite power of Chaos into a God himself… only to be cast down. For too long he has been imprisoned in this nether realm of smoke and shadow for the unforgivable sin of daring to challenge divine authority. But now the Old Gods are gone, and he alone remains.

Fantasy og første bok i en trilogi; Children of fire av Drew Karpyshyn. (ja, jeg har dermed startet å lese på nok en serie). Det er masse magi, men kunne kanskje ønsket meg noe mer forklaring på magien. Det er et stort spekter av ulike karakterer, noe som gjør dem interessante fordi de er så forskjellige.

They were gone, like fugitives into the night. Running like the thieves they were. Rexol had paid for his crimes; in her mind Cassandra had heard the screams of her former master as the Chaos had consumed him. But the others – Jerrod and the apprentice – had escaped.

Boka ble kjøpt for en stund tilbake, men ikke lest før nå. Jeg kommer til å måtte kjøpe de neste bøkene i serien også fordi jeg liker denne…

(*reklamelink)

Legg igjen en kommentar

