Heartless

Tittel: Heartless* (Parasol protectorate #4)

Forfatter: Gail Carriger

ISBN: 978-0-356-50009-6

Fjerde bok i serien og jeg koser meg fremdeles masse! Glad jeg satt og leste denne på sofaen hjemme i stua mi med lukkede vinduer – ingen kunne høre meg når jeg plutselig brøyt ut i latter (det skjedde flere ganger i løpet av boka)…

Jeg elsker hvordan Alexia ser på verden rundt seg, og hvordan hun gjør ting på sin egen måte. Hun lar seg virkelig ikke stoppe av noe; ei heller en graviditet (sin egen). Den er for så vidt mest til irritasjon for henne. Selv om Ivy gjorde god figur i denne boka, skulle jeg ønske at vi hadde fått sett mer til henne. Heldigvis var Biffy mye tilstede i boka, så det hjalp absolutt på.

Eneste minuset jeg kan se med denne boka så langt er at nå har jeg bare en bok igjen å lese i denne serien; heldigvis har Carriger skrevet flere bøker med utgangspunkt i samme univers. Så jeg klarer meg en stund til i alle fall (må bare kjøpe dem først…)

(*reklamelink)
Legg igjen en kommentar

