Hunden fra Whiskerville – og andre historier fra 1960

Hunden fra Whiskerville... Tittel: Hunden fra Whiskerville – og andre historier fra 1960

Forfatter: Carl Barks

ISBN: 978-82-429-4890-8

Endelig litt Donald igjen! 🙂

Det er utrolig lenge siden jeg har lest Donald i det hele tatt, hvorfor? Jeg mener, det er god underholdning, og i enkelte tilfeller kan en faktisk lære riktige og nyttige ting også. Det er gode historier og detaljerte tegninger med karakterer jeg føler jeg har kjent hele livet.

Dette er en samlebok med mange fortellinger i; og jeg likte alle sammen. Det er vel egentlig ikke så mye mer å si om det enn: les tegneserier om Andeby! 🙂

Legg igjen en kommentar

