August-lesing

August er måneden hvor jeg også endelig har ferie. De tre første ukene er bare mine til å gjøre med akkurat som jeg vil 🙂 Vanligvis poster jeg månedslesing min den 1. hver måned, men det er som sagt ferie og dermed gikk det i glemmeboka i går…

Jeg har en lang liste med ting jeg er nødt til å få gjort både inne og ute på huset mitt. Siden jeg nå vet at jeg har kommet inn på skolen, så skal jeg nok planlegge litt i forhold til det også. Dessuten skal jeg selvføligelig lese en del. Denne månedens bøker er en litt uvanlig sammensetning for meg; en del fagbøker faktisk (og nei, ikke skolebøker helt enda). Jeg har en (ekstremt) lang liste for denne måneden, men jeg tenker at på grunn av ferien, så kanskje det går? Uansett, her kommer bøkene jeg har lyst til å lese:

Få ting gjort Think and grow rich The hidden oracle Resistance The inqusition 9788202509828 A midsummer's nightmare Running like a girl Lying out loud 131 sider om hvordan du vinner tid omsl.Raad og tipsNY-rød Superstudent One thing at a time The goldfinch The revenge playbook This song will save your life

Det er en bok til som skulle vært avbildet, men jeg fikk ikke til å lagre bildet på en måte som var mulig å last opp. Som du ser er det flere bøker om effektivitet, studier, tidsplanlegging og rydding. Jeg har nemlig noen mål, og tenker at disse bøkene kan hjelpe meg til å kanskje nå disse målene.

Så, totalt er det 17 bøker jeg har lyst til å få lest i løpet av august – det kan bli interessant. Noe av grunnen til at jeg vil lese så mange denne måneden (helst i løpet av ferien) er fordi jeg ikke vil stresse med å lese bøker når jeg starter med studier…

Legg igjen en kommentar

