Tegneserietorsdag: Last days (Ms. Marvel #4)

Last days Tittel: Last days (Ms. Marvel #4)

Forfatter: G. Willow Wilson; artist: Adrian Alphona

ISBN: 978-0-7851-9736-2

Nok en gang må Kamela, eller Ms Marvel som hun også kaller seg trå til når farer truer familie, venner og stedet hun bor. Hun får hjelp en liten stund av Carol «Captain Marvel» Danvers. Hun må redde broren sin, snakke med Bruno og ikke minst må tenke over at verden bokstavelig talt kollapser rundt dem alle. Det er selvfølige noe fæle skurker som vil ha sin del av verden – og de gjør det jo ikke akkurat på noen hyggelig måte… Moren til Kamela spiller en liten, men veldig viktig rolle for Kamela i dette bindet av serien – det er mer ved den damen enn jeg først trodde.

Bakerst i dette bindet er det dessuten en cameo med Spiderman hvor Ms Marvel hjelper til med å redde dagen, det er tross alt det superhelter gjør 🙂

Tegningene er fine og detaljerte, og fargerike – akkurat sånn jeg liker det (svart-hvitt-tegneserier blir lissom ikke helt det samme syns jeg). Nå har jeg lest alle fire av Ms Marvel – og jeg har fått bekreftet det jeg egentlig visste: jeg liker superhelt-tegneserier 🙂

Legg igjen en kommentar

