Kjære søndag

Det har blitt lite lesing denne uka også. Har bare lest ut en bok (Splintret av Neal Shusterman) – den var en av de mange bøkene jeg var spent på i våres. Den listen er fremdeles ikke lest ut, men jeg nærmer meg. Skjønt, noen av de bøkene har fått utsatt utgivelsesdatoen, så jeg kan glede meg til dem til høsten i stedefor…

20160717_082946

Den andre boken på bildet; Storbynetter av Pål-Erik Winther har jeg nå lest 71% av (takk Goodreads som regner for meg :p ) Splintret likte jeg veldig godt, Storbynetter har jeg foreløpig ikke helt bestemt meg for hva jeg syns om. Den er fremdeles lovende, men for meg er det ofte helheten som er viktig, så jeg er spent på resten av boka, og vil lese det før jeg gjør meg opp en mening.

Har fremdeles igjen mange bøker jeg vil lese denne måneden, men siden det er to uker igjen, satser jeg på å få gjort unna litt flere 🙂

Legg igjen en kommentar

