Kjære søndag (og en liten smakebit)

Denne uka har det blitt lite lesing, men jeg har fått lest ut boka jeg skulle lese til lesesirkelen (som vi skal ha siste fredagen i juli).

20160626_204006

Dessuten rakk jeg å bli ferdig med The novice av Taran Matharu og tenkte jeg kunne dele en liten smakebit fra den:

With that thought, he felt the link between him and the imp, as if it were a house spider hanging from a thread of gossamer. His anger flowed through it with a potent ferocity, and he felt the demon’s consciousness fill with the same intent as his own. Didric was an enemy, a treath.

Ellers denne uka har jeg spilt rollespill – det er jo historie det også. Så da tenkte jeg det ville passe bra å lese boka som er inspirert av rollespillet Vandrerne 🙂 Dessuten har jeg endelig fått sett hytta til kollegaen min. Hytta ligger på en liten topp rett ved sjøen; den er ikke ny, den er liten, men den har strøm. Utsikten er helt fantastisk, og beliggenheten er sånn at det er langt nok fra alt, men likevel kort vei til alt, så jeg skjønner hvorfor hun er så glad i det stedet! (Jeg har jo med meg mobilen overalt, men husker jeg å ta bilder? – nei… så får ikke vist fram en utrolige utsikten).

20160710_093422

I dag er planen å klippe grasset, og ja for meg er dette en stor plan selv om jeg ikke har en veldig stor plen. Rett og slett fordi jeg har en gammeldags gressklipper – en sånn trommelsak en må dytte selv – og når knivbladene ikke er de skarpeste lenger (burde få slipt dem), tar det lang tid og er slitsomt… Kanskje jeg kan ta pauser med å spise villbringebær jeg har i hagen? 🙂

Håper alle har en fin søndag, gjør noe ute som gjør deg glad 🙂

Legg igjen en kommentar

