Kjære søndag

Jeg har lest utrolig mye i det siste, noe som gjør at jeg planlegger når poster skal opp (tirsdag, fredag og søndag, og noen torsdager) – hadde jeg ikke gjort det hadde det omtrent blitt oversvømmelse her om dagen…

20160703_104045

Bare se på denne bunken – jeg har lest ut fem bøker og en tegneserie denne uka. Det kommer etterhvert poster med tankene mine om alle sammen, men det tar litt tid. Tidligere denne uka fikk jeg en hyggelig overraskelse i posten fra et forlag (tusen takk Cappelen Damm) – det er litt nytt for meg at jeg får sånne ting, men som sagt utrolig hyggelig (selv om jeg nok ikke rekker å lese boka før i slutten av juli, eller starten av august).

20160630_173543

I ferien min i år har jeg lyst til å gå hytte til hytte på Hardangervidda, men før det må jeg bli vant til å gå tur igjen (jeg har vært veldig glad i sofaen min den siste tiden – den er så god å sitte i :p ). Så i går gikk jeg lang tur (hele 12 km!!), så i dag er det ene beinet mitt litt ømt. Hadde jo selvfølgelig tenkt å gå tur i dag også, men tror faktisk jeg lar være, jeg kan gå tur i morgen i stedefor. På gåturen fant jeg et fint blåbærsted – så jeg smakte selvfølgelig på en del, noen var mer modne enn andre… så tror nok jeg burde vente en liten stund før jeg eventuelt går for å plukke (får bare håpe ingen andre har tenkt samme tanke…)

20160702_130713

Bildene er alle tatt med mobilkameraet og siden jeg ikke er fotograf blir jeg ikke alltid like fornøyd med alle bildene, men blåbærfølelsen i går – det var den beste 🙂

Legg igjen en kommentar

