Juli-lesing

Juni ble en super lesemåned, så satser stort på at juli blir enda bedre 🙂

Nok en gang har jeg en lang liste over bøker jeg planlegger å lese denne måneden. Det blir litt av hvert: tegneserie, fantasy, spenning, vampyrer, dystopi, dramatikk, en klassiker og en fagbok. Jeg liker å være litt ambisiøs, så på denne lista er det hele 15 bøker (hadde egentlig tenkt å ha 16 sånn at det hadde blitt fire bøker i uka, liker runde tall…)

Andre ting jeg har planer om i juli er å spille rollespill, feire to bursdager (skulle ønske jeg var bedre på gavekjøping…) og en lesesirkel (derfor klassikeren Onkel Toms hytte). Det blir også tid til huset, grilling og kald øl, gåturer i skogen, venner og litt strand (jeg er generelt for pysete til bading – syns alltid vannet er for kaldt).

Last days Half lost Løgnen Blood prophecy 20160626_204006 The novice Rødmanke 9788202445843 Fangarmer Storbynetter The last star A midsummer's nightmare Running like a girl Lying out loud Think twice

Jeg er nysgjerrig, hvilken av disse bøkene syns du jeg burde starte med å lese denne måneden? og har du lest noen av dem?

Legg igjen en kommentar

