Første søndag i sommer uten vanlig smakebit

I går var det sommer og sol, men i dag når jeg stod opp var det styrtregn. For meg har dette vært en stille og rolig helg med litt lesing (og en liten stund forsvant jeg ned i det sort hullet som er kjent som youtube – jeg så filmtrailere…). Vanligvis linker jeg opp mot bloggen Flukten fra virkeligheten på søndager på grunn av alle smakebitene som postes; men den har nå tatt sommerferie fra smakebitene. Derfor blir dagens post litt annerledes. Først: jeg har lest ut fem (!) bøker denne uka:

Silber Andre bokMemoirs of a teenage amnesiacHunden fra Whiskerville...OgEngel i snøen

Jeg hadde to favoritter denne uka: Og og Engel i snøen; de var herlige på hver sin måte og bøker jeg anbefaler til mange.

Så: bli bedre kjent med meg? 🙂 Jeg har alltid vært opptatt av å lese bøker, og å finne gode historier; så var veldig fornøyd når jeg også fikk rollespill som hobby – det er jo å være med på historiefortellingen 🙂 Jeg driver dessuten å strikker litt (har egenlig nok sokker nå, men det er det jeg kan strikke…) og hekler litt (har egentlig nok løpere nå…). Årets prosjekt for huset mitt er grunning og maling av verandaen, og male ferdig dørkarmene. Når det kommer til sommerferien er den ikke ferdig planlagt, men jeg har i flere år hatt lyst til å gå hytte til hytte på Hardangervidda… (jeg må bare bli flinkere til å gå tur – gjerne også med sekk :p)

Nå er det din tur:

hvilke bok har vært din favoritt i det siste?

og, fortell meg om en av dine hobbyer 🙂

2 thoughts on “Første søndag i sommer uten vanlig smakebit

  1. Fem bøker på en uke var tøft! Har lest to av dem. En av bøkene som jeg har lest i det siste og liker godt er Heidi Linde: Norsk sokkel. Ellers har jeg lest mye kriminal, noen av dem også bra saker. Ha en fin søndag!

    Lik

    • Hvilke av bøkene har du lest? Norsk sokkel av Linde har jeg hørt flere skryte av; var det noe spesielt som gjorde at du likte den godt?
      Ha en fin søndag du også 🙂

      Lik

Legg igjen en kommentar

