Juni-lesing

Ny måned allerede (litt usikker på hvor det ble av mai, den måneden gikk fort!). Veldig fornøyd med lesingen i mai; totalt tretten bøker!! Dette gjør meg veldig klar for at juni også kan være en super lesemåned; derfor har jeg (foreløpig) sett meg ut hele fjorten bøker jeg vil lese i juni.

Fracture Dette er bok tre, så gleder meg til å fortsette på serien 🙂

Hva er greia En del av meg Så lenge himmelen er over jorda Og Engel i snøen Alt som teller Silber Andre bok Splintret En glo i askenDisse ni bøkene er blant vårens nye ungdomsbøker jeg gledet meg til å lese, så skal lese disse i juni (og det blir flere i juli 🙂 )

Leserne i Broken Wheel anbefaler En roman jeg har lyst til å lese rett og slett fordi den handler om mennesker og bøker.

The world between two covers En fagbok! Boken er skrevet av en dame som har lest seg gjennom alle land i verden – og så skrevet en bok om den reisen. Veldig spent på hva jeg kommer til å syns om den når jeg er ferdig 🙂

Memoirs of a teenage amnesiac Jeg elsket boken Herr Fikrys litterære liv av denne forfatteren, så jeg vil lese mer av det hun har skrevet 🙂

Miss independent Det har vært en del snakk om denne boka, så jeg er nysgjerrig…

Dette er bøkene jeg har i en egen hylle som er «månedslesehylla» mi. Det kan være at det kommer til en bok eller to til fordi jeg står på venteliste på flere bøker på biblioteket. Dessuten har jeg andre bøker i bokhylla mi som jeg heller ikke har lest (kjøpte fire nye bøker i helgen – selv om jeg har sagt til meg selv at jeg ikke skal kjøpe flere bøker før jeg har lest ut noen av dem jeg allerede har…). Ønsk meg lykke til med lesing :p

Har du lest noen av bøkene på lista mi; i så fall, fortell meg gjerne hva du syntes om dem 🙂

Legg igjen en kommentar

