Tegneserie :)

Saga 5

Tittel: Saga volume five

Artist: Fiona Staples; Writer: Brian K Vaughan

ISBN: 978-1-63215-438-5

Femte bindet i serien, fremdeles masse familie, men også litt mer filosofisk enkelte ganger syns jeg. Historien er lett å følge, selv om den er tidvis brutal. Illustrasjonene er fantastiske; noe som gjør at jeg bruker lang tid på å studere dem. Det er action hele veien, men jeg skulle gjerne sett mer av Lying cat (fascinerende katt!).

Selv om denne tegneserien ikke er så tykk, rommer den mye og jeg gleder meg til å lese neste volume (når enn det kommer). 🙂

Legg igjen en kommentar

