Smakebit: Byen bak murene

En smakebit på søndag

En smakebit på søndag er et meme som er opprettet av Flukten fra virkeligheten.

Jeg er tidlig oppe, på en søndag (!), men været er kjipt og grått (skjønt, det er perfekt for tedrikking og lesing). Uken min har vært uvant, jeg har vært på kurs nesten hele tiden. Noe av tiden har dermed gått med til lesing når jeg har tatt tog, og jeg har innsett at jeg liker toglesing 🙂

Byen bak murene

Dagens smakebit kommer fra Byen bak murene, en spenningsbok om en by og tre av de som bor der.

Det er tre regler man må følge for å overleve i Byen bak murene: Løp fort. Ikke stol på noen. Ha alltid med deg kniven.

Akkurat nå avhenger livet mitt helt og fullt av den første regelen.

Det er spennende, brutalt, og selv om enkelte ting ser håpløse ut, er det alltid noen som nekter å gi seg…

Dette er dessuten en av de nye bøkene i vår jeg var spent på. For øyeblikket, hvor jeg er kommet 65% inn i boken, så innfrir den 🙂

Ha en fin søndag!

24 thoughts on “Smakebit: Byen bak murene

    • Hm, ja det har du rett i. Kanskje jeg burde begynne å skrive originaltittelen i parentes? (The walled city :p )
      Jeg har nå lest den ut, og den er spennende hele veien 🙂

      Lik

Legg igjen en kommentar

