Smakebit: Half wild

En smakebit på søndag

En smakebit på søndag er et meme som er opprettet av Flukten fra virkeligheten.

Jeg satt oppe i går kveld for å lese ut en bok fordi jeg syns den var underholdende (The nine lives of Chloe King). Dagens smakebit kommer fra en bok jeg startet på før gårsdagens bok. Dette er fordi jeg var på kurs og reisemåten var tog = lesetid 🙂 Når jeg drar avgårde på den måten liker jeg å ha med meg en bok jeg ikke har startet på enda; på den måten trenger jeg ikke være bekymret for å slippe opp for lesestoff 🙂

Half wild

Dagens smakebit kommer fra Half wild: opprøret av Sally Green. Dette er bok to i Half bad serien, og det er en stund siden jeg leste første boken… Så foreløpig har jeg ikke kommet helt inn i historien igjen. (Dessuten har jeg blitt hekta på kryssord igjen; det krever en annen del av hjernen enn å lese romaner :p )

Hulen er på nedsiden av skråningen foran meg, et par hundre meter unna. Jeg begynner å bevege meg nærmere. Fresingen er svak, men den blir gradvis sterkere. Jeg kjenner dyreadrenalinet stige, men jeg puster langsomt inn og ut for å roe meg og konsentrere meg om det som skjer.

Bok tre i denne serien er nettopp kommet ut (Half lost), så satser på at det ikke blir for lenge til jeg får lest den boken 🙂

Har du løst noen kryssord i det siste?

24 thoughts on “Smakebit: Half wild

  1. Denna har jag läst och jag tycker serien har blivit bättre för varje bok. Är rätt så spänd på att läsa sista delen, men kommer nog vänta tills den finns på svenska 🙂 Tack för smakebiten!

    Lik

    • Så bra at den blir bedre og bedre 🙂 Så vidt jeg vet har tredje bok kommet på norsk allerede, så jeg må bare lese ferdig denne, få tak i tredje bok og så lese den også 🙂

      Lik

    • Det har vært en del snakk om serien rundt på bokblogger og på booktube; og siste bok i trilogien har nesten kommet ut… Er halvveis i boken nå, og eneste grunn til å legge den ned et lite øyeblikk er å spise… 🙂

      Lik

Legg igjen en kommentar

