Mr. Kiss and Tell

Mr. Kiss and tell

Tittel: Mr. Kiss and Tell (Veronica Mars #2)

Forfattere: Rob Thomas og Jennifer Graham

ISBN: 978-0-8041-7072-7

 

Endelig! Jeg elsket TV-showet, likte filmen kjempegodt og koste meg villt med første bok (The thousand dollar tan line). Denne boken kjøpte jeg i første halvdel av 2015, men det kom så mange bøker i veien, men endelig(!) har jeg fått lest den 🙂

Logan er blitt voksen, Veronica er fremdeles seg selv lik, og Keith er, vel, Keith. Mange av de kjente og kjære karakterene dukker opp i denne boken; inkludert Mac, Weevil (Eli), Wallace, Leo D’Amato, i tillegg til et par kanskje ikke fullt så kjære: Lianne og Sheriff Lamb (jeg klarer ikke helt å tilgi Lianne for hvordan hun var mot Veronica i serien). Dick ble nevnt, men omtrent bare i en bisetning – akkurat det syns jeg var litt rart siden Logan var mye tilstede. Likevel, som vanlig med Ms. Mars var det saken som kom først, og veldig lite kunne komme i veien for det.

Med tanke på saken er ikke dette en bok for barn, den er brutal og rå selv om ikke alt blir sagt i klartekst. Ms. Mars behov for å jobbe med saken er forståelig, endelig kunne hun gjøre noe bra (selv om hun traff på en del hindringer som vanlig).

Jeg kan ikke se noe sted at det er kommet flere enn de to bøkene jeg nå har kjøpt og lest. Jeg kommer likevel til å håpe på at det kommer flere bøker med en liten, sta marshmellow i hovedrollen! 🙂

Legg igjen en kommentar

