April-lesing

I mars leste jeg hele 11 romaner og 4 tegneserier!! Jeg leste med andre ord mer enn jeg trodde jeg skulle rekke 🙂 (Ja, det er alltid lov til å skryte litt av seg selv, så lenge man ikke blir høy på pæra :p ) Lurer på om jeg kommer til å være like fantastisk i april? (like fantastisk ja, lese like mye – vel… mest sannsynlig ikke). Jeg var syk noen dager i mars og det var påske, de to tingene gjorde nok at jeg fikk lest mer enn jeg trodde jeg skulle rekke.

Så, over til april måned. Nok en liste med bøker 🙂

Ingen er alene Dette er siste bok i en trilogi om Noa, jeg husker ikke mest av de to andre bøkene, men jeg husker at jeg syns de var spennende 🙂

Jenta i speilet Denne har jeg hørt er fascinerende og bra; så må finne ut av om jeg er enig :p

Half wild Bok to i en serie (trilogi?), likte bok en, og nå kommer snart bok tre på norsk så her er det bare å lese 🙂

Kildens vokter Dystopi som er oversatt fra finsk (!), dette må jeg jo bare lese 🙂

Kamuflasje«Den som drar i krigen tar med seg hele familien» Norsk roman om noe jeg vanligvis ikke leser så mye om.

Byen bak murene En ekte dystopi som er blant de nye bøkene jeg venter spent på i våres 🙂

All the rage Ikke hyggelig, men viktig tema – veldig spent på denne boken!

Legacy Dette er andre bok i en serie; likte først bok veldig godt (både første og andre bok er nå kommet på norsk – siden de er utlånt fra biblioteket på norsk, leser jeg denne på engelsk).

Nineteen eighty-four Denne har jeg lest på norsk før, så vil lese den på engelsk denne gangen (vi skal diskutere den i lesesirkelen jeg er med i – spent på hva de andre syns om den!)

Wild Denne kjøpte jeg for lenge siden, så nå er det på tide å få lest den. Etter å ha lest boka vil jeg se filmen, mye fordi jeg syns Reese Witherspoon er en god skuespiller og hun har hovedrollen i filmen 🙂

Nok en gang en lang liste med bøker jeg ønsker å lese; ti stykker for å være nøyaktig (mon tro om jeg rekker å lese alle?)

Hvilke bøker har du planer om å lese i april? Har du lest noen av de jeg ønsker å lese? i så fall, hva syns du om dem?

Legg igjen en kommentar

