Sass and sorcery

Rat queens #1

Tittel: Sass and sorcery (Rat Queens #1)

Forfatter: Kurtis J. Wiebe

ISBN: 978-1-60706-945-4

 

God underholdning med fargerike bilder og en spennende historie!

Trenger jeg egentlig å si mer?

Rat Queens består av Betty, Dee, Hannah og Violet. De er alle kick-ass damer som liker en god slosskamp og alkohol. What’s not to like? De har alle sine egenskaper og karaktertrekk uten at de blir for typiske syns jeg. Jeg hadde nok ikke overlevd så lenge i nærheten av dem… men åh, få sitte sammen med dem, drikke og høre på alle historiene deres… 🙂

Vennskapene står sterkt i denne historien og jeg er spent på fortsettelsen 🙂 (jeg skal bare få tak i den og lese den!!)

Legg igjen en kommentar

