God påske!

Påske betyr for meg noen ekstra dager med fri. Ofte brukes denne tiden til venner og familie, og selvfølgelig lesing (noe annet ville vært rart for meg). I år blir det rollespilling den ene dagen, mens lørdagen blir brukt til å feire meg selv (jeg har bursdag på søndagen). Det er flere år siden jeg feiret bursdagen min forrige gang, så tenkte at jeg ville bruke dagen som en perfekt unnskyldning til å samle venner 🙂 (ikke det at jeg egentlig trenger en unnskylding, men det er tross alt påske; en tid mange bruker med familie)

De bøkene jeg planla å lese i mars er jeg (utrolig nok) blitt ferdig med allerede! Så de to siste bøkene jeg har lest har vært fra bokhylla 🙂 Siden det er fridager er det likevel tid til enda mer lesing, så jeg prøver meg på to bøker i påsken; den ene er tynn, den andre er tykk.

20160324_095700

Fortell meg gjerne hva du leser i påsken 🙂

9 thoughts on “God påske!

      • Gruppa mi er spredt over hele landet og alle er opptatt med sine ting så det ser jeg ikke vil hende. 🙂 Da vi alle var studenter var det meget lettere. På det nye stedet jeg bor har jeg ikke blitt kjent med veldig mange. (Introvert.) Men kanskje en dag når alle mine gale er på et annet sted i livet kan vi få til litt igjen. Så herlig med ni timer spilling. 🙂

        Lik

Legg igjen en kommentar

