Mars-lesing

Jeg leste 7 bøker i februar og føler meg superflink! 🙂

I mars har jeg nok en gang store planer for hva jeg vil lese, så her kommer en liste (jeg elsker lister; kanskje jeg skal lage mange flere av dem?):

The perks of being a wallflower Denne har jeg så vidt begynt på. Den skal leses til lesesirkelen jeg er med i. Har tenkt at jeg vil lese den lenge, og nå skjer det endelig 🙂

The miniaturist Jeg har hatt lyst til å lese denne boka en stund, og så tenkte jeg: Hvorfor ikke høre den på lydbok? så jeg skal se om jeg får til det (er fremdeles ikke helt vant til å høre på lydbøker; det er litt uvant).

Axe cop #1 Atomic robo #1 Superman - red son #1 Rat queens #1 Disse fire tegneseriene har jeg lånt av en venn som kan tegneserier, så jeg gleder meg til å lese dem (spesielt Rat Queens, den høres utrolig underholdende ut!).

Fordi overlevelse ikke er nok Huset Mr. Kiss and tellDisse rakk jeg ikke å lese i februar, så prøver meg på nytt i mars.

Sammen skal vi holde himmelen Døgnfluedans Disse to vant jeg faktisk i en konkurranse som forlaget hadde, så i mars vil jeg prøve å få lest de signerte (!) bøkene mine 🙂

Nok en gang en lang liste over bøker jeg har lyst til å lese i løpet av en måned, regner med å få lest mye av det (kanskje, jeg håper i alle fall det). Det er tross alt påske helt i slutten av måneden – noe som betyr flere dager med fri fra jobb = tid til å lese (og kanskje feire bursdag om jeg velger å gjøre det).

Hvilken bok starter du mars måned med å lese?

Legg igjen en kommentar

