Smakebit: The perks of being a wallflower

En smakebit på søndag

En smakebit på søndag er et meme som er opprettet av Flukten fra virkeligheten.

Jeg leste ut en bok på fredag (Shannaras sverd av Terry Brooks), og siden jeg ikke leste noe i går så kommer dagens smakebit kommer fra en bok jeg er i ferd med å starte å lese. Ofte liker jeg å ha lest noen kapitler av boken jeg gir en smakebit fra, da er det enklere å velge noe som gir en følelse av boken. Denne gangen blir det bare et tilfeldig valgt avsnitt fra første kapittel (blir spennende å se om det gir følelsen av resten av boken når jeg leser den).

I don’t know how news travels around school and why it is very often right. Maybe it was in the lunchroom. It’s hard to remember. But Dave with the awkward glasses told us that Michael killed himself. His mom played bridge with one of Michael’s neighbors and they heard the gunshot.

The perks of being a wallflower

Noen venninner og jeg har en lesesirkel, og til neste gang skal vi lese The perks of being a wallflower av Stephen Chbosky – en bok jeg har tenkt at jeg skulle lese lese lenge, og nå skjer det endelig 🙂

Håper alle har en fin søndag, jeg skal ut å gå tur i solskinnet snart 🙂

26 thoughts on “Smakebit: The perks of being a wallflower

  1. Er ikke historien rundt Shannara fin vel? Jeg tenker jeg skal se serien på HBO, men er litt redd den skal ødelegge bøkene for meg 🙂 Ha en fin søndag!

    Lik

    • Shannaras sverd minnet meg veldig om Ringenes herre, men har hørt at det endrer seg etterhvert i serien, så spent på fortsettelsen. Så første episode (som er basert på bok to?), var ok. Ha en fin søndag du også!

      Likt av 1 person

Legg igjen en kommentar

