Filmtorsdag: Minions

Minions

Tittel: Minions

Medvirkende: Stuart, Kevin og Bob!

Annen info: spilletid: 1t 27min; tillatt for alle.


Siden tidenes morgen har minions jobbet for (og ved uhell eliminert) historiens fæleste skurker. Etter deres siste eksplosive feiltrinn sitter de igjen uten en ond leder og de små minionsene rammes av en dyp depresjon. Når klanen er på randen av kollaps, drar tre usannsynlige helter – Kevin, Stuart og Bob – ut på en reise for å finne et nytt overhode. Når deres søken fører dem til deres neste potensielle sjef, Scarlet Overkill, står våre tre helter overfor sin største utfordring så langt: å redde alle minions… fra utryddelse!


Jeg vet jeg er utrolig sent ute med å se denne filmen. Jeg tenkte jeg skulle se Despicable me først, men siden det aldri skjedde, tenkte jeg at jeg fikk skjerpe meg og se Minions i alle fall. Hvorfor i alle dager har jeg ventet så lenge??

Denne herlig, fantastisk morsomme filmen var en perle! Jeg satt og lo høyt gjennom omtrent hele filmen. Kevin var så klar for å hjelpe alle minionsene og jobber så utrolig hardt for det. Trodde ikke det skulle være så vanskelig å være ond.

Jeg ble noe skuffet over Scarlet Overkill. Grunnen til det var at for meg virket det nesten mer som hun var interessert i å være prinsesse enn å være ond. Det kan ha en sammenheng med hvor opptatt hun var av det å stjele den britiske kronen. Jeg likte ideen med å stjele kronen, men det å bli kronet til dronning? Det var vel kanskje litt, hva skal jeg si… Overkill? (dårlig ordspill, men likevel så gøy)

Min favoritt-minion var nok uansett Bob, jeg mener, alle må jo like Bob, det er tross alt Bob! 🙂

Alt i alt så er jeg litt irritert på meg selv fordi jeg ventet så lenge med å se denne filmen. Hvorfor har ikke noen bare satt meg ned i en sofa og sagt at der får jeg sitte til jeg er ferdig med å se filmen??

Forresten, jeg er ikke ond, men kan jeg få minions likevel? Kanskje jeg bare må stjele noen :p

Legg igjen en kommentar

