Vårnyheter jeg gleder meg til hos Aschehoug forlag

Det kommer ut mange spennende ungdomsbøker denne våren. Ja, jeg vet at «våren» har startet hos forlagene; de har tross alt bare to årstider: vår og høst. Jeg har sett på hvilke bøker jeg er spent på hos noen av forlagene. Dette er ikke alle ungdomsbøkene de gir ut, men det er de bøkene jeg er mest spent på. Dagens bøker kommer fra Aschehoug forlag.

Lise Grimnes: Blodskraft  – dette er oppfølgeren til Kaoshjerte som jeg likte utrolig godt. Ifølge Aschehougs eget litteraturmagasin er den en av vårens bøker, men det står ikke når den kommer (jeg vil gjerne ha den med en gang!)

Bare la meg være i fred Noe har skjedd så Max og familien må flytte. Ok, jeg biter på, hvorfor måtte de flytte; hva skjedde? Forventes 25. april.

Alt som teller Boken gir ikke helt «meg-følelser», men det var likevel noe som gjorde meg nysgjerrig. Forventes 15. mars.

Kvartinger Hvem er kvartingene? Hva er hemmeligheten deres? og ikke minst: hva slags epidemi er det egentlig snakk om? Forventes 2. mai.

Legg igjen en kommentar

