2016: Nytt år, nye utfordringer :)

Jeg har ikke vanlige nyttårsforsetter, men jeg har noen leseutfordringer til meg selv i år:

  • lese ferdig 6 serier (gjerne flere :p) (siden det for det meste gjelder engelskspråklige serier, bruker jeg FictFact for å ha kontroll)
  • lese bøkene jeg kjøpte i 2015, men ikke rakk å lese (15 stykker)
  • lese 4 av bøkene fra «1001 bøker du må lese før du dør» (egen side for å holde kontroll) – ekstra utfordring her er jo hvordan skal jeg velge hvilke av bøkene jeg skal lese? (tips taes imot med takk)
  • lese totalt 120 bøker (dette kan Goodreads holde kontroll på :p )

Har du har noen planer for leseåret 2016, eller leseutfordringer du vil gjennomføre, fortell meg gjerne om dem 🙂

2 thoughts on “2016: Nytt år, nye utfordringer :)

  1. Jeg har faktisk bare EN plan: Bare lese bøker som jeg tror er i min gate, og som jeg gleder meg til å lese. Og bli flinkere til å avslutte en bok jeg ikke finner interessant. Vil helst ikke lage andre planer, da jeg vet av erfaring at det dukker opp så mye spennende underveis i året, at det blir nok bøker å glede seg over! Godt nytt leseår!

    Lik

    • Jeg liker ideen din med å lese det du ønsker, uten å planlegge for mye. Må vel innrømme at det er stort sett sånn jeg gjør det også…men jeg er veldig glad i lister, så klarer ikke helt å la være. Ønsker deg også et godt nytt leseår 🙂

      Lik

Legg igjen en kommentar

