Søndagtanker

Vanligvis er jeg med på En smakebit på søndag, et meme fra Flukten fra virkeligheten på søndager. Jeg syns det er spennende å se hva andre kommer opp med som smakebiter 🙂 I dag er får jeg desverre ikke vært med på det. Jeg har nemlig ingen smakebiter å gi. Vet ikke helt hvorfor, men er for tiden inne i det som på engelsk kalles «reading slump» – hva er et godt norsk uttrykk for det egentlig?

Jeg leser fremdeles på Catch-22 av Joseph Heller og Golden son av Pierce Brown, og jeg har tidligere gitt smakebiter fra begge to. Jeg kunne sikkert skrevet flere smakebiter fra dem begge to, men jeg ønsker ikke å skrive smakebiter fra de samme bøkene flere ganger. Ellers i dag ble jeg vekket i 7-tiden av mange skravlende ender som skulle sørover, og jeg som hadde tenkt å sove lenger i dag… Livet eller er bra, har mange bra bøker jeg ønsker å lese i oktober 🙂 (satser på å komme meg ut av «reading slump’en» veldig snart!)

Var dessuten på hyttetur forrige helg, så har vært forkjøla hele uka… nå er det bare litt irriterende hosting igjen. Har fått fargeleggingsbok for voksne 🙂 tenker å høre på lydbøker mens jeg fargelegger; men hvordan få skrevet smakebiter fra lydbøker?

Legg igjen en kommentar

