Oktober-lesing

Jeg leste fire bøker i september. Ja, det skjedde en del i september, men likevel, fire bøker? Jaja, får satse på at oktober blir en bedre lesemåned 🙂

Vanligvis leser jeg ikke bøker om igjen, men denne måneden må jeg gjøre et unntak. Ifølge nettsidene til Gyldendal kommer nemlig Evna, tredje boken i Ravneringen-trilogien av Siri Pettersen ut 28. oktober. Jeg har lest både Odinsbarn og Råta, men jeg vil lese de om igjen før jeg leser Evna. Jeg elsket Odinsbarn når jeg leste den (julen 2013), og har vel egentlig ventet på resten av serien siden den gang. Jeg likte Råta veldig godt, men jeg savnet Ymslanda…

Odinsbarn     Råta     Evna

Skjønt, før jeg begynner på Ravneringene igjen, vil jeg gjerne lese ferdig Catch-22 og Golden son. Ja, jeg har begynt på begge – Catch-22 på grunn av lesesirkel og Golden son fordi jeg ville ha et avbrekk fra Catch-22. Andre bøker jeg har lånt fra biblioteket, og har lyst til å få lest (i alle fall noen av dem) denne måneden: Kjære datter Armada Dream country Ut av byen Seed Magisterium_1_JERNPROEVEN_154,5x238.indd Pop goes the weasel. (Noen av disse bøkene har jeg nevnt før at jeg har lyst til å få lest, og de står fremdeles på hylla hos meg og ikke på biblioteket, så det er definitivt på tide!) Hm, da ble listen for hva jeg ville lese i oktober lang; totalt 9 hele bøker, lese ferdig to andre jeg allerede har begynt på, i tillegg til en grafisk roman (eller kalles The sandman for tegnserie?). Hvordan få tid til å lese alle bøkene? Hvordan gjør andre mennesker det?

Legg igjen en kommentar

