Filmfredag: Walk of shame

Walk of shameTittel: Walk of shame

Medvirkende: Elizabeth Banks og James Marsden

Kilde: youtube.com

Filmen handler om Meghan Miles, en reporter som jobber for en lokal tv-stasjon. Hun blir forlatt av kjæresten og får beskjed om at jobben som nyhetsanker hun ville ha gikk til en annen. Heldigvis har hun venninner. De kler henne opp i en gul liten kjole, tar henne med ut og drikker seg fulle. Ulempen er at hun ikke drar hjem til seg selv, hun blir med Gordon hjem. Senere finner hun ut at hun får jobben likevel, men hun må møte på tv-stasjonen. Problemet er at hun er på en helt annen kant av byen, uten bil, lommebok og mobil…

Banks og Marsden er begge veldig gode i denne komedien, men Banks stråler mest. Hun kommer opp i de merkeligste situasjoner, og den gule kjolen… Ja, plotet er en smule tynt, og alt som skjer med Banks i løpet av dagen er urealistisk, men det er god underholdning syns jeg. Jeg lo godt mange steder, men det var heldigvis ingen super-pinlige scener (jeg hater pinligheter, det er en ting som kan ødelegge en hel film for meg om det ikke har noen mening). Når jeg skriver dette, blir jeg sittende og tenke på om jeg kan noen telefonnummer lenger; alt ligger jo lagret på mobilen…

Filmen var underholdende, lettere urealistisk og desverre ikke den mest minneverdige filmen jeg har sett. Jeg syns likevel den var verdt tiden jeg brukte på den 🙂

Legg igjen en kommentar

