September-lesing

Når jeg skriver dette, har jeg tatt en liten pause fra å lese en fagbok om mumier. Den boken er fra 2005 (veldig interessant), det eneste som er litt kjipt med den boken er at den er til en viss grad knyttet til en nettside hvor en skal kunne gå for å få mer informasjon om temaet; i seg selv en super ide; men når nettsiden ikke finnes lenger… Sånn, det var dagens lille klagesang; over til hva jeg vil lese i september.

Jeg kommer til å starte måneden med en engelsk bok Ready player one, denne kjøpte jeg for en stund siden, men har ikke rukket å lese den. Når jeg er ferdig med den, kommer jeg til å lese noen bøker på norsk for jeg skal ut og snakke om bøker i to 7. klasser i midten av september, og jeg vil ha litt flere bøker å snakke om. De dødes by og Motstanderne tror jeg kan passe godt. Dessuten, har jeg hatt lyst til å lese Magisterium_1_JERNPROEVEN_154,5x238.indd en god stund, og jeg tror også den kan passe for 7. klassinger 🙂 Får en Harry Potter følelse av den når jeg leser sammendraget bak på boken! Når jeg har kommet så langt i lesemåneden er jeg nok ferdig med bokpraten for 7. klasse og kan kaste meg over Marsboeren. Den vil jeg lese fordi jeg har hørt mye om den. Så blir det nok engelske bøker resten av måneden, og jeg kommer til å starte med en bok jeg tenkte jeg skulle lese i august, men ikke rakk og det var Golden son. Etter å utvide reportoaret mitt med mangaen Fairy tail #1, blir det nok en Ernest ClineArmada denne måneden (om jeg liker Ready player one). Jeg regner med å avslutte måneden med en tegneserie Dream country. Jeg er veldig usikker på om jeg rekker å lese alt jeg vil denne måneden; totalt kan det bli en manga, en tegneserie og syv bøker… Skjønt, i august leste jeg totalt to tegneserier og 11 bøker! 🙂

Legg igjen en kommentar

