Nye bøker #1 og Hva leser jeg nå #1

Stort sett låner jeg bøker fra biblioteket; når det gjelder ungdomsbøkene har jeg god innflytelse på hva som kjøpes inn siden jeg jobber der 🙂 En sjelden gang kjøper jeg bøker, og denne gangen ble det hele syv engelske bøker!

Mr. Kiss and tell A midsummer's nightmare The revenge playbook This song will save your life Rebel Belle Ready player one Wild

Jeg gleder meg til å lese alle bøkene, og jeg tror jeg kommer til å lese dem i den rekkefølgen de kommer i her.

For tiden hører jeg på The death cure av James Dashner på lydbok. Jeg hører vanligvis ikke på lydbok, men tenkte at på denne måten fikk jeg kanskje «lest» enda flere bøker? Jeg leser også I am pilgrim av Terry Hayes på engelsk, den er på neste 900 sider, så den kommer til å ta lang tid å få lest. Siste boken jeg leser for øyeblikket er All it takes av Sadie Munroe, denne leser jeg som ebok på PC’en og den er et forhåndseksemplar jeg har fått via NetGalley.

Er det noen som har lest noen av bøkene jeg nevner? Hva syns dere om dem?

Fortell meg gjerne hva DU leser nå, kanskje jeg har lest det, eller får enda flere tips til bøker jeg vil lese?

Legg igjen en kommentar

