En smakebit på søndag: Tease

En smakebit på søndag

En smakebit på søndag er et meme opprettet av Flukten fra virkeligheten.

Dagens bok er Tease av Amanda Maciel. Jeg har lest boken, men syns det er en bok mange andre også burde lese (selv om mange ikke vil like den). Den som forteller i smakebiten er Sara, hovedpersonen i boken. Det er Sara som har fortellerstemmen gjennom hele boken; det er hun som er mobberen.

Everything about what happened to Emma – it wasn’t me.

I mean, actually, it wasn’t any of us. It was Emma.

No one hung the rope for her.

And even before that, its not like Emma was innocent.

At all.

Tease

Er det noen andre som har lest boken? I så tilfelle, hva syns dere om den? Jeg føler at dette er en bok som burde diskuteres (jeg vil hverfall gjerne diskutere den, for jeg får den ikke ut av hodet igjen…)

14 thoughts on “En smakebit på søndag: Tease

  1. Jeg ser på Goodreads at Tease har stått på ønskelisten min siden februar, men jeg har ikke kjøpt den enda. Kjenner det frister litt ekstra nå etter å ha lest ditt innlegg, Kjersti. Jeg kjenner meg godt igjen i ønsket om at andre skal lese og det å ha noen å snakke med innholdet i boken om. Tusen takk for at du ville dele en smakebit 🙂 Ønsker deg en riktig flott uke! Det rakk visst å bikke over til mandag før jeg fikk tid til å svinge innom ser jeg.

    Lik

Legg igjen en kommentar

