17. mai!

Gratulerer med dagen Norge! 🙂

Jeg klarer stort sett å få skviset inn litt lesing selv på en dag som denne; og dagens utvalgte for meg er Bare en dag av Gayle Forman. Jeg har lest tre andre bøker av denne forfatteren før (Fangesøstre; Hvis jeg blir; Da jeg lot deg gå) som jeg likte godt. Jeg har nettopp startet på boken (veldig bokstavelig) – og dermed kun lest ett kapittel… Men en liten smakebit fordi det er søndag kommer likevel (flere tanker om boken kommer når jeg har lest den ferdig).


Melanie og jeg har vært bestevenner siden familien hennes flyttet inn to hus bortenfor vårt sommeren før andreklasse.

Jeg tenker på den fyren med de utrolig mørke øynene. Han sa helt klart at en kveld som denne var for fin til å sløses bort på tragedie.

Vi står i iskø da jeg hører det, et brus fra akustiske gitarer og ekko fra bongotrommer.


Jeg håper alle feirer dagen på den måten de ønsker, og at alle har en fin dag! 🙂

Legg igjen en kommentar

