Januar – oppsummering

Årets første måned er over, og med den, litt lesing er gjort.

Jeg har ikke rukket å lese alle bøkene jeg planla, men så visste jeg at jeg hadde litt for mange bøker på januar-listen uansett, så jeg regnet jo ikke med å få lest alle uansett. Hmm, kanskje jeg skal være litt mer nøktern i februar sånn at jeg rekker å lese det jeg planlegger?

Totalt leste jeg 13 bøker i januar, sånn sett var dette en super start på året 🙂 Av de jeg hadde planlagt å lese i januar på denne bloggen, leste jeg fire av seks. Dette var: Kampklar, Den døde soldaten, 1957 og Snatch. Sånn sett var det en bra start 🙂 Jeg ønsker å lese mer av norske forfattere, og det burde være fullt mulig siden jeg jobber på et bibliotek, men så er det det med lånetider og andre som ønsker å lese disse bøkene. Jeg kan jo ikke ta med meg halve ungdomsavdelingen hjem, andre må jo også få tilgang til disse bøkene…. Noen ganger skulle jeg ønske at jeg hadde mange flere av bøkene selv. Det er alltid lov å ønske seg et eget bibliotek 🙂

Legg igjen en kommentar

