Desember – oppsummering

Jeg fikk lest fem av de seks bøkene jeg hadde på listen for desember. Jeg kunne nok rukket å lese den siste boken også, men jeg må innrømme at jeg ikke hadde SÅ lyst til å lese den boken, så jeg bare lot være. Jeg er nemlig av den oppfatningen at man bare burde lese bøker man ønsker fordi det er så utrolig mange bra bøker, jeg ser ikke noen grunn til å kaste bort tiden på å lese bøker man ikke har lyst til.

Totalt i 2014 har jeg lest 101 bøker. Ja, jeg kommer sikkert til å lese noe i morgen også, men jeg kommer ikke til å bli ferdig med noen bok, derfor kan jeg si dette i dag. Boken jeg skal prøve å få lest noen sider av i morgen er Wuthering heights av Emily Brontë. Denne boken skal jeg lese fordi jeg er med i en lesesirkel, og jeg må være ferdig med boken før slutten av januar. (ja, jeg vet det er lenge til, men siden jeg skal lese den på engelsk, kommer det til å ta litt tid…)

Godt nytt år! 🙂

Legg igjen en kommentar

