Desember-lesing

Ny tag på bloggen; måneds-lesing. Denne tagen er for å få litt mer struktur på hva jeg leser, og for å ikke la meg føre helt på ville veier, men få lest mange av bøkene jeg ønsker. Derfor et nytt prosjekt: i starten av hver måned vil jeg legge ut en liste med bøkene jeg planlegger å lese den måneden. Det er kun norske og eventuelt andre fremmedspråklige bøker som er oversatt fra andre språk enn engelsk jeg kommer til å ha på denne listen. Grunnen til dette er at engelsk-språklige bøker skriver jeg om på min engelsk-språklige blogg (ThisInvisibleGirl). Her kommer bøkene jeg vil prøve å få lest i desember:

London 2084 Grevens datter

Bing & Bringsværd: London 2084; Van Rijckeghem: Grevens datter

Skatten fra Miklagard Badboy

Egeland: Skatten fra Miklagard; Münch: Badboy

Jeg er så jævla easygoing Flukten

Jägerfeld: Jeg er så jævla easygoing; Igland: Flukten

Nå blir jo egentlig bare spørsmålet ; klarer jeg å få lest og skrevet om alle bøkene på listen i desember?

Legg igjen en kommentar

